Monday, October 25, 2004

Hardcore Triple Threat Match

Aku sudah diingatkan. Malah sudah diberi amaran. Aku dikatakan seperti menggali kubur sendiri. Tapi oleh kerana kedegilan mengatasi segala-galanya, maka aku akan teruskan juga tulisan ini. Otai ke petai ke, pedulik hapa aku!!

Kalau ada yang mengharapkan aku memuji jurnalis-jurnalis ini tinggi melangit, suka aku katakan di sini, korang tersilap perhitungan. Aku akan menghakimi mereka ini seadil dan sejujur mungkin. Kalau ada kritikan yang pahit, anggaplah macam ubat. Kalau ada pujian, harapnya pujian aku tidak membawa rebah.

Siapa pemain-pemain kita hari ni?!

Rudy, Fajar dan Mat Jan akan aku campakkan dalam satu gelanggang. Mereka akan bertarung dalam Hardcore Triple Threat Match.

Di antara mereka ini, siapakah yang akan terhumban keluar dari gelanggang? Siapa yang akan bertahan hingga ke akhir zaman akhir permainan?

Tunggu dan lihat sendiri.